metallic in the underworld














9 opmerkingen:

ARANXA. zei

im like a junkie for jewelry :D I LOVE THIS!! and i want all of it haaha

Am. zei

ooh!

thank you so much!!

the song is All in my head- Nick Lachey.

I love it!

Thu-hien zei

I aodre all the jewelry!!!! So stunningggggg

Charlotte de Gier zei

Thanks! Deze zomer genomen in San Diego. Is denk ik ook een van mijn favoriete foto´s.

Ah, wat een geweldige sieraden. Ik ben echt verslaafd aan ringen op het moment, echt geweldig dit!

Joy | The life of Joy zei

haha ja dat was ook mijn reactie toen ik ze zag staan! super leuke post heb je! ik vind heel je blog leuk! ik ga je volgen ;)

pommelien.x zei

mooooi
leukeee blog
ik volg je:)
xxx

Jessica zei

waaaaauw wat een geweldige dingetjes! die ringen <3
haha en nog dankje voor je comment , jaah taylor is echt wel lekker. er zit een jongen bij ons op school, nou je zou echt denken dat dat taylor zijn dubbelganger is xD dus ik noem hem steeds taylor wahah

Jessica zei

http://r-e-m-c-o24.hyves.nl/

alleen lijkt ie op de fotos totaaal niet op taylor xD

OHMYGUCCI zei

Hey!
Thanks voor al je reacties, ik ben het helemaal met je eens over Taylor Lautner ;)
Je hebt echt een super leuke blog! Ik ga je volgens :D
En trouwens deze post is echt super!

x